Blog
Projektowanie strony internetowej na laptopie

UX writing – czym jest i jak go wykorzystywać?

Temat UX writingu przez długi czas był nieznany i pomijany w dyskusjach o marketingu. Obecnie zyskuje na popularności, jednak nadal nie jest tak powszechny, jak inne dziedziny związane z pisaniem [...] Czytaj dalej
Stylizacja Kobiety na stronie internetowej

Persona marketingowa – kim jest i jak ją wykorzystać?

Sukces w każdym biznesie uwarunkowany jest przez dostosowanie się do potrzeb klienta. Personalizacja oferty oraz spełnianie wymagań danej grupy konsumentów to skuteczne metody na zwiększenie [...] Czytaj dalej
Kobieta kupuje przedmioty na promocji

Social selling — czym jest i jak go wprowadzić?

Media społecznościowe cieszą się cały czas rosnącą popularnością. Z tego powodu potencjał sprzedażowy na tego typu portalach jest ogromny. Social selling to strategia marketingowa [...] Czytaj dalej
wyłożony plan marketingowy

Marketing 360 – co to takiego?

Obecnie wszyscy znają podstawowe założenia reklamy. Właściciele różnych przedsiębiorstw muszą interesować się tym, jak wypromować swoją markę. W przeciwnym wypadku zostaliby daleko w [...] Czytaj dalej
Szkicowanie strony internetowej w marketingu

Czym jest content marketing?

Materiały firmowe są niesamowicie ważną częścią promocji przedsiębiorstwa. Jeśli mocno angażujesz się w działania reklamowe, ale ciągle nie przynoszą one efektów, to problem może [...] Czytaj dalej
Call to Action obrazek

Czym jest CTA, czyli call to action?

Call to action w najprostszym tłumaczeniu oznacza wezwanie do działania. Najczęściej jest to umieszczany na stronach internetowych przycisk, który ma na celu nakłonić odwiedzających do [...] Czytaj dalej
Plan budowania marki na kartce papieru

Czym jest tożsamość marki?

Tożsamość marki jest pojęciem bardzo często mylonym z wizerunkiem. Warto więc mieć na uwadze, że nazwy te nie są synonimiczne. Mimo odrębności nie da się ukryć, że jedna kwestia wynika [...] Czytaj dalej