Blog
13 maja, 2022
UX writing – czym jest i jak go wykorzystywać?
Temat UX writingu przez długi czas był nieznany i pomijany w dyskusjach o marketingu. Obecnie zyskuje na popularności, jednak nadal nie jest tak powszechny, jak inne dziedziny związane z pisaniem [...]
Czytaj dalej
6 maja, 2022
Persona marketingowa – kim jest i jak ją wykorzystać?
Sukces w każdym biznesie uwarunkowany jest przez dostosowanie się do potrzeb klienta. Personalizacja oferty oraz spełnianie wymagań danej grupy konsumentów to skuteczne metody na zwiększenie [...]
Czytaj dalej
22 kwietnia, 2022
Social selling — czym jest i jak go wprowadzić?
Media społecznościowe cieszą się cały czas rosnącą popularnością. Z tego powodu potencjał sprzedażowy na tego typu portalach jest ogromny. Social selling to strategia marketingowa [...]
Czytaj dalej
11 kwietnia, 2022
Marketing 360 – co to takiego?
Obecnie wszyscy znają podstawowe założenia reklamy. Właściciele różnych przedsiębiorstw muszą interesować się tym, jak wypromować swoją markę. W przeciwnym wypadku zostaliby daleko w [...]
Czytaj dalej
7 lutego, 2022
Czym jest content marketing?
Materiały firmowe są niesamowicie ważną częścią promocji przedsiębiorstwa. Jeśli mocno angażujesz się w działania reklamowe, ale ciągle nie przynoszą one efektów, to problem może [...]
Czytaj dalej
24 stycznia, 2022
Czym jest CTA, czyli call to action?
Call to action w najprostszym tłumaczeniu oznacza wezwanie do działania. Najczęściej jest to umieszczany na stronach internetowych przycisk, który ma na celu nakłonić odwiedzających do [...]
Czytaj dalej
14 stycznia, 2022
Czym jest tożsamość marki?
Tożsamość marki jest pojęciem bardzo często mylonym z wizerunkiem. Warto więc mieć na uwadze, że nazwy te nie są synonimiczne. Mimo odrębności nie da się ukryć, że jedna kwestia wynika [...]
Czytaj dalej