Blog
19 grudnia, 2022
Jak zadbać o bezpieczeństwo strony internetowej?
Niebezpieczeństwa, jakie niesie za sobą Internet, mogą wpłynąć bardzo negatywnie na funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Każda firma narażona jest na wyciek danych osobowych, utratę [...]
Czytaj dalej
21 listopada, 2022
Newsletter – czy warto budować listę mailingową?
Jeśli prowadzisz własną działalność, to doskonale wiesz, jak ważne jest uzyskanie odpowiedniej grupy odbiorców. Istotne jest jednak nie tylko uzyskanie poszczególnych kontaktów, ale [...]
Czytaj dalej
14 listopada, 2022
Wskaźnik CTR – dlaczego jest ważny?
CTR (ang. click through rate), czyli współczynnik klikalności, jest istotny dla każdego, kto chce dotrzeć do potencjalnych odbiorców poprzez internet. Dzięki rozwojowi nowoczesnych technologii [...]
Czytaj dalej
12 września, 2022
Omnichannel – dlaczego komunikacja wielokanałowa jest ważna?
Współcześnie stały i szybki dostęp do informacji jest już wymogiem, a nie możliwością. Klienci potrzebują dopasowanych do swoich potrzeb ofert, które mogą zrealizować o wybranej porze. [...]
Czytaj dalej
22 sierpnia, 2022
Real-time marketing – na czym polega?
W branży reklamowej coraz częściej można spotkać się z pojęciem real-time marketingu (RTM). Zaznajomienie się z tym działaniem i wykorzystanie go w codziennej pracy może przynieść [...]
Czytaj dalej
25 lipca, 2022
CSR – jakie ma znaczenie?
CSR to skrót od społecznej odpowiedzialności biznesu (ang. Corporate Social Responsibility). Hasło to oznacza strategię zarządzania, która ma na celu uwzględnienie w działaniach [...]
Czytaj dalej
18 lipca, 2022
Customer experience, czyli jak poprawić doświadczenie klienta w naszej firmie?
Doświadczenie klienta, czyli customer experience, to stosunkowo nowy obszar, na którym konkurują firmy. Działania w tym zakresie składają się na interakcje odbiorców z marką, które mają [...]
Czytaj dalej