Blog
Kobieta trzymająca tablet w ręce, o bezpieczeństwie

Jak zadbać o bezpieczeństwo strony internetowej?

Niebezpieczeństwa, jakie niesie za sobą Internet, mogą wpłynąć bardzo negatywnie na funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Każda firma narażona jest na wyciek danych osobowych, utratę [...] Czytaj dalej
Ilustracja kobiety odbierającej list ze skrzynki

Newsletter – czy warto budować listę mailingową?

Jeśli prowadzisz własną działalność, to doskonale wiesz, jak ważne jest uzyskanie odpowiedniej grupy odbiorców. Istotne jest jednak nie tylko uzyskanie poszczególnych kontaktów, ale [...] Czytaj dalej
Ilustracja klikania w internet

Wskaźnik CTR – dlaczego jest ważny?

CTR (ang. click through rate), czyli współczynnik klikalności, jest istotny dla każdego, kto chce dotrzeć do potencjalnych odbiorców poprzez internet. Dzięki rozwojowi nowoczesnych technologii [...] Czytaj dalej
Ilustracja tworzenia marki w internecie, stron internetowa, mobile, sklep, mailing, social media

Omnichannel – dlaczego komunikacja wielokanałowa jest ważna?

Współcześnie stały i szybki dostęp do informacji jest już wymogiem, a nie możliwością. Klienci potrzebują dopasowanych do swoich potrzeb ofert, które mogą zrealizować o wybranej porze. [...] Czytaj dalej
Ilustracja osób marketingowych odpowiedzialnych za tworzenie marki

Real-time marketing – na czym polega?

W branży reklamowej coraz częściej można spotkać się z pojęciem real-time marketingu (RTM). Zaznajomienie się z tym działaniem i wykorzystanie go w codziennej pracy może przynieść [...] Czytaj dalej
Łapanie się za ręce

CSR – jakie ma znaczenie?

CSR to skrót od społecznej odpowiedzialności biznesu (ang. Corporate Social Responsibility). Hasło to oznacza strategię zarządzania, która ma na celu uwzględnienie w działaniach [...] Czytaj dalej
Ręce trzymające facebookowego like w powietrzu

Customer experience, czyli jak poprawić doświadczenie klienta w naszej firmie?

Doświadczenie klienta, czyli customer experience, to stosunkowo nowy obszar, na którym konkurują firmy. Działania w tym zakresie składają się na interakcje odbiorców z marką, które mają [...] Czytaj dalej