Blog
27 listopada, 2023
Zarządzanie opinią online – jak skutecznie reagować na negatywne komentarze w sieci?
W świecie online, gdzie każdy komentarz może mieć wpływ na reputację firmy, umiejętne zarządzanie opinią online staje się kluczowym aspektem strategii marketingowej. Negatywne komentarze [...]
Czytaj dalej
13 listopada, 2023
Integracja offline i online w strategii marki – jak harmonijnie połączyć obie sfery działalności?
Konsumenci korzystają obecnie zarówno z tradycyjnych, offline'owych kanałów, jak i z szeroko rozwiniętej przestrzeni online. Integracja obu tych sfer staje się kluczowym elementem skutecznej [...]
Czytaj dalej
9 października, 2023
Influencer marketing – czy współpraca z influencerami jest efektywna?
Prowadzisz własną działalność i rozważasz współpracę z influencerami? Zastanawiasz się, jakie wady i zalety wynikają z takiego rozwiązania marketingowego? Dowiedz się, na czym dokładnie [...]
Czytaj dalej
18 września, 2023
Small business — jak zadbać o reklamę?
Prowadzisz mały biznes i zastanawiasz się, w jaki sposób możesz reklamować swoją działalność. Chcesz poznać najlepsze rozwiązania na rozpromowanie produktów i usług, które oferowane są [...]
Czytaj dalej
4 września, 2023
Obsługa posprzedażowa — jak zadbać o klienta?
Prowadzisz własną firmę i zależy Ci na tym, aby coraz więcej osób decydowało się na korzystanie z oferowanych w niej usług? Pamiętaj, że istnieje kilka czynników, które wpływają na [...]
Czytaj dalej
19 czerwca, 2023
Na czym polega pozycjonowanie stron?
Chcesz sprawić, że Twoja strona internetowa zacznie przyciągać coraz więcej nowych odbiorców? Zastanawiasz się, co ma wpływ na wzrost wyświetlalności witryny? Koniecznie zapoznaj się z [...]
Czytaj dalej
5 czerwca, 2023
Czym jest inbound marketing?
Zależy Ci na tym, aby ze swoimi treściami, produktami lub usługami docierać do jak największej liczby osób? Zastanawiasz się, w jaki sposób zyskać grono odbiorców, które będzie [...]
Czytaj dalej