Blog
15 maja, 2023
Digital marketing – w czym może pomóc Twojej firmie?
Właściciele firm marzą o tym, aby ich działania docierały do jak największego grona odbiorców. Odpowiednio skonstruowane hasło reklamowe oraz prawidłowo przygotowana promocja przyczyniają [...]
Czytaj dalej
10 kwietnia, 2023
Responsywna strona internetowa – co to jest?
Zastanawiasz się, co oznacza skrót RWD, jednak nawet jego rozwinięcie – responsywna strona www – nic Tobie nie mówi? Jest to innowacyjny sposób projektowania witryn sieciowych, tak aby ich [...]
Czytaj dalej
20 marca, 2023
Czym jest neuromarketing?
Marketing to coraz popularniejszy obszar działania, który umożliwia poszerzanie grupy klientów i zachęcanie ich do skorzystania z oferty produktów i usług. Jedną z działek w tej dziedzinie [...]
Czytaj dalej
6 marca, 2023
Nawigacja na stronie internetowej – jakie ma znaczenie?
Tworzenie stron internetowych to coraz popularniejsze rozwiązanie przynoszące ogromne zyski wielu przedsiębiorcom. Głównym zadaniem witryny online jest zachęcenie potencjalnych klientów do [...]
Czytaj dalej
20 lutego, 2023
Czym jest grupa odbiorców i jak ją określić?
Marketing nie polega na tym, że firmy oferują swoje produkty wszystkim. Aby odnieść na rynku sukces, należy dotrzeć do potencjalnych klientów, którzy wyróżniają się konkretnymi [...]
Czytaj dalej
23 stycznia, 2023
Jak zwiększyć widoczność firmy w Internecie?
W obecnych czasach Internet jest jednym z podstawowych narzędzi do komunikacji, rozrywki, a także reklamy. Wiele firm decyduje się na założenie strony internetowej lub portalu [...]
Czytaj dalej
16 stycznia, 2023
Czy warto robić własne zdjęcia na stronę internetową firmy?
Grafiki i zdjęcia są nieodzownymi elementami każdej strony internetowej. Odpowiadają one przede wszystkim za przyciąganie uwagi odwiedzających. Największe znacznie mają w sklepach online, w [...]
Czytaj dalej